אחת המטרות הראשונות שלנו במוצרי הפרסום היא כמובן חשיפה. וכמה שיותר יותר טוב !
לצורך השגת מטרה זו חשוב מאוד להתבונן על שוק מוצרי הפרסום ‘הניידים’. ועל אף הקונוטציה הדיגיטלית שנדלקת ממילה זו – אנחנו דווקא דנים במוצר האנלוגי והנייד ביותר!
תיק גב ללפטופ . בשנים האחרונות תיקי הגב למחשב צברו תאוצה בקרב כל המגזרים הקיימים – עקב התפשטות מחשבי הלפטופ ככלי עבודה בסיסי לאורכו ולרוחבו של המבנה ארגוני– נוצר מצב נתון שהוביל אותנו בקטלוג מוצרי פרסום להתעדכן ולהתחדש בתיקי הלפטופ הטרנדים והמובילים בשוק. לדוגמא :תיק גב למחשב נגד גניבות .תיק פופולארי ואיכותי המנצח הן במענה השיווקי והן במענה המקצועי. ועוד מגוון רב של תיקים אורתופדים, איכותיים ושימושיים עם נשיאה בטוחה וקלה של מחשב שתניב חוויית לקוח מלהיבה
אחת הסוגיות המהנות והמלהיבות בתחום מוצרי הפרסום מתמקדת בשלב ההתאמה בין מוצר הפרסום לרוח הלקוח
שם המשחק זה ערך מוסף .כמו בכל תחום גם במוצרי הפרסום כדי להיות חלוץ ולהוביל
עובדים נהנים שמשקיעים בהם ועל כן מתנות ימי הולדת הינן בעלות חשיבות גבוהה ביצירת תחושת
כשנביט דרך פריזמה רחבה אל עולמות מוצרי הפרסום נוכל לראות שכנסים ותערוכות מהווים כלי משמעותי
שלח
כלי נגישות