אחת הסוגיות המהנות והמלהיבות בתחום מוצרי הפרסום מתמקדת בשלב ההתאמה בין מוצר הפרסום לרוח הלקוח – פיצוח נכון של שלב זה יוביל למתנה בעלת מיתוג אפקטיבי שיותיר חותם לאורך זמן . כאמור תרגום נכון של ערכי ועולמות הארגון למתנה עם קונספט ברוח ושפת הארגון תספק את אפקט ה”וואו” ותחזק את חווית הלקוח שאנו מעוניינים להשיג. דוגמאות למיתוג שכזה נוכל לראות למשל דרך המוצר כיסוי/תריס מצלמה למחשב נייד. מוצר בעל נראות גבוהה אצל המשתמש אשר מגיע עם כרטיס ביקור עליו ניתן להדפיס את מסר השיווקי ברוח ושפת הארגון – התוצאה כמובן מייצרת מיתוג עם האימפקט המבוקש.
שם המשחק זה ערך מוסף .כמו בכל תחום גם במוצרי הפרסום כדי להיות חלוץ ולהוביל
כשנביט דרך פריזמה רחבה אל עולמות מוצרי הפרסום נוכל לראות שכנסים ותערוכות מהווים כלי משמעותי
אחת המטרות הראשונות שלנו במוצרי הפרסום היא כמובן חשיפה. וכמה שיותר יותר טוב ! לצורך
עובדים נהנים שמשקיעים בהם ועל כן מתנות ימי הולדת הינן בעלות חשיבות גבוהה ביצירת תחושת
שלח
כלי נגישות