שם המשחק זה ערך מוסף .כמו בכל תחום גם במוצרי הפרסום כדי להיות חלוץ ולהוביל לאורך זמן צריך לנצח בכל הפרמטרים. כשבשלב הראשון, ממעוף הציפור נביט באופן גורף על מספר אפשרויות הפרוסות בפנינו : מיתוג על בקבוקים, עטים, גאדג’טים, דיסק און קי , רמקולים, מחברות, פנקסים או מחזיקי מפתחות . כל אחד מהם יתאים כמעט לכל לקוח כמוצר קידום מכירות מעולה –כמובן תלוי בסיפור ובהקשר דרכו נתאים את המוצר והמיתוג לקהל המקבל. בזכות אפשרויות מיתוג מגוונות ובחירת מוצר מושכלת נוכל לקבל החלטה על מוצר פרסום נכון שיוביל לא רק לחדירה לתודעה אלא גם ליעד שאליו אנחנו מכוונים : רלוונטיות לאורך זמן בזכות התאמה מוצלחת ומוצר קד”מ מעולה
כשנביט דרך פריזמה רחבה אל עולמות מוצרי הפרסום נוכל לראות שכנסים ותערוכות מהווים כלי משמעותי
אחת המטרות הראשונות שלנו במוצרי הפרסום היא כמובן חשיפה. וכמה שיותר יותר טוב ! לצורך
עובדים נהנים שמשקיעים בהם ועל כן מתנות ימי הולדת הינן בעלות חשיבות גבוהה ביצירת תחושת
אחת הסוגיות המהנות והמלהיבות בתחום מוצרי הפרסום מתמקדת בשלב ההתאמה בין מוצר הפרסום לרוח הלקוח
שלח
כלי נגישות